Mama fit 

Zo, de 9 maanden zitten erop. Je hebt de bevalling doorstaan. Nu gaat alle zorg naar jullie kindje, het ritme moet weer worden opgepakt en jij?

Het is zo bijzonder wat jouw lichaam heeft meegemaakt, en het herstel is belangrijk. En kost tijd. Na die eerste 6 weken ben je, ook al wordt er soms gezegd van wel, NIET klaar om alle soorten sport te doen die je voor je zwangerschap deed. Maar wel klaar om te bewegen. Er is zo weinig informatie en advies over trainen na een zwangerschap, terwijl het zo belangrijk is en zo veel te halen valt als je het op een goede manier doet. En daar ligt mijn uitdaging.

Ik wil jou niet leren hoe jij weer ‘dat lichaam’ van voor de zwangerschap krijgt, of hoe je zo snel mogelijk van je zwangerschapskilo’s afkomt. Nee! Ik ga jou in 12 weken leren hoe je de juiste spierspanning traint, hoe je leert om de tijd te nemen om weer goed te ademen en je spieren te kunnen ontspannen.

Een 12 weken traject – 

  • een wekelijks training in de privé studio. 
  • maximaal 4 deelneemsters
  • training & oefeningen voor thuis
  • persoonlijke aandacht
  • bekken(bodem)oefeningen, ademhaling, aandacht voor juiste spierspanning en dosering. 
  • snel van je klachten af en weer fit.
  • geschikt voor elk niveau.

Lessen vanaf de 6e week na de bevalling tot 9 maand na de bevalling. Gelegenheid tot gezelligheid thee drinken na de training in Paviljoen Nijstad

De trainingstijden

Dinsdagochtend om 11.00u *nog 1 plekje beschikbaar. 
Dinsdagavond om 20.15u.

De volgende groepen starten vanaf oktober 2019. 

Meer informatie of een vraag?
Stuur mij gerust een berichtje!

Ook appen mag, 06 53996919.

Contactformulier Annely

Contactformulier Annely

reCAPTCHA