Het verhaal van Marleen – trainen na een bevalling. 

Bevallen is al een sport op zich en je lichaam heeft dan ook echt wel even nodig om tot rust te komen voor je weer kunt gaan werken aan herstel. Augustus 2019 ben ik bevallen van ons tweede kind.

Al vrij snel wist ik dat ik op een professionele manier wilde werken aan mijn herstel want ik had inmiddels de kracht van een zeem en een conditie van een schildpad. 6 weken na de bevalling ben ik begonnen bij Annely. Elke week een uur training. Annely weet heel goed uit te leggen dat als ik ergens pijn ervaar wat de werking is van het gewricht of de spier. Hierdoor is het trainen heel gericht. Voorheen was ik sponsor van de sportschool. Nu ga ik elke week, hoe moe ik ook ben van de slapeloze nachten, met plezier heen. En nog belangrijker; ik kom heel voldaan en tevreden bij Annely weg.

Ik heb er nu 12 weken op zitten en ben begonnen aan mijn 2e ronde van 12 weken. Als ik een oefening niet juist uitvoer weet Annely heel goed mijn aandacht op de juiste plek te richten waardoor de uitvoering gaat zoals het moet. De focus ligt op de juiste krachtsoefeningen, met daarbij opbouwen van mijn conditie. En, we hebben nu af en toe een blokje boksen, heerlijk om even energie eruit te gooien. En vooral heel leuk!

Trainen in een small group bevalt mij heel goed en kan ik iedereen aanbevelen. Zeker na je bevalling!